Thursday, August 4, 2011

хугацаа..

надад яг одоо их уртын урт цаг хугацаа хэрэгтэй байна... болдог бол өглөө сэрэхэд нэг шөнө биш нилээд хэдэн сарыг барчихсан байвал аятайхан байхсан. харамсалтай нь магадгүй гайхалтай нь энэ цаг хугацаа гэгч хэтэрхий хүчтэй хэнд ч бууж өгөхгүй болохоор яг л өмнөх шигээ шүү..


надад яг одоо ямар ч цаг хугацаа хэрэг алга...болдог бол ингээд л бүгдийг зогсоочихмоор тэгээд нэг нэгээр нь бүгдийг нь их удаан ажиглавал сонин байхсан. харамсалтай нь бас утгагүй нь тэр мөчид ч цаг хугацаа явсаар л байх биз би л зогсохоос...


надад яг одоо өнгөрсөн гэхдээ тийм ч их ухраахаргүй цаг хугацаа хэрэгтэй байна... болдог бол тэрийг бас тэрийг ирээдүйд ч байлгаж чадах тийм өнгөрсөнд очвол уг нь цөөнгүй хүн баярлахсан... хамгийн тэнэг харамсалтай нь энэ зөвхөн бодлоос цаашгүй хэн ч буцааж чадахгүй шүү дээ...





миний энэ насан туршдаа далдхан мөрөөдөх зүйл цаг хугацааны аялал... энэ яагаад ийм их хүчтэй байдаг юм бол зөвхөн цаг хугацаа л хамгийн сайн эдгээгч тийм биз дээ.......

1 comment: