Wednesday, June 15, 2011

Мөрөөдөл минь.. НАЙЗУУД минь



Хүн бүрт хийж үзээгүй гэхдээ хэзээ нэгтээ гэсэн далд хүсэл мөрөөдөл байдаг. надад бол солонгон дээр гулсаж үзэхсэн гэсэн гэнэн бага насны мөрөдөл одоо ч салахгүй надтай хамт байж л байдаг. гэхдээ би энэ хүсэлдээ их хайртай.. учир нь энэ чинь хүүхэд насны нэг хэсэг надтай хамт байсаар байгаа гэсэн үг шүү дээ гайхалтай хэрэг..
зүгээр л мөрөдөөдөхөд их олон хүчин зүйл нөлөөлдөг бололтой. бусад хүмүүс энэ сонин хүслийг минь үгүйсгэх байхдаа, надад мөнгө байхгүй болохоор мөрөөдөөд ч яахав дээ, эсвэл нэг их сайхан мөрөөдөж дуусаад л төгсгөлд нь за энэ ч бүтэхгүйдээ, би юм чинь чадахгүйдээ гээд л бүгдийг нурааж орхих удаа олонтаа байдаг.. Харин би гэдэг хүн хэтэрхий азтай юм, миний бүх тэнэг хүсэл мөрөөдөлүүдийг үгүйсгэлгүй сонсож тэгэд гол нь дэмжих найз нар байгаа нь.. бас тэд надад ямар хүсэл мөрөөдөлөөр ямар замаар явахыг сануулсуур байдаг нь бүр ч сайхан.. зүгээр тэдэнтэй хамт байна гэдэг л надад яг нэг энергийн ундрага дунд байгаа мэт гайхалтай.. Хонгор НАЙЗУУД минь БАЯРЛАЛАА :)

6 comments:

  1. би ч гэсэн баярлалаа хайртай шүү НАЙЗУУДДАА :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Nz gedeg vgiig chamaas bainga sonsdog ch hamgiin sain nz bj chaddaggvid sorry!!!

    ReplyDelete
  4. ymar goy ym bee nzuud n chamaigaa urgelj demjij hajuud chin bh bno minii nz muruudliinhuu tuluu temtseerei hairtai maaash ih :))

    ReplyDelete
  5. bas nzuuddaa BAYRLALAA *_*

    ReplyDelete
  6. Bi hervee hen negniig NAIZ gej duudaj tuund uuriinhuu husel muruuduliig yarij bval ter minii sain nz bj chadaj bga l gsen ug shude hongoruud mine :)

    ReplyDelete