Wednesday, August 29, 2012

        тэр 3 нэг гэрт хамт амьдардаг, нэг гэрт хамт амьдардаг бүхэн нэг гэр бүл мөн юм болов уу??
хамт амьдардаг хүмүүс, нэг гэр бүл, зүгээр нэгнийхээ царайг өдөр бүр харчихаад байдаг хүмүүс, ах дүү амраг садан за ер алийг нь ч бүү мэд ямартаа ч нэг гэрт л хамт байдаг нь маргаангүй үнэн..
тэднийг юу гэж нэрлэх үү? Үндэс, Мод, Навч гээд нэрлэлээ..
Үндэс бодож байна: надад амьдралын аз жаргалыг мэдрэх зүйл нэг ч алга, энэ 2-с л болж байна.. эд нар дандаа л намайг ад үзэх юм гэтэл би уг нь байгаа байдлыг л үнэнг л хэлсэн шүү дээ, эднээс болоод надад өдий хүртэл зүтгэсэн амьдрал минь ч үлдсэн жаахан хугацаа минь ч ямар ч үнэгүй болчихлоо.. би үхвэл миний араас хэн, хэн..??
Мод бодож байна: би байдаг чадлаараа хичээж байна, болохоос болохгүйг хүртэл, гэтэл намайг ойлгохгүй юм аа гэхэд ядаж энэ гэрт байх хугацаанд зүгээр тайван байлгаад өгч болдоггүй л юм байхдаа.. түүнээс л болоод /Үндэс/ би найз нөхөдгүй ийм хөгийн амьдарч байна.. миний туйлын хүсэл бол тэр, тэр..??
Цэцэг бас бодож байна: ер нь намайг яах гэж ингээд зовоож, чичэлж байдаг юм бэ, би л болохгүй байгаа  юм бол, би л тэдэнд төвөгтэй байгаа юм бол яах гэж намайг хайрлаж байсан юм бэ.. би үүнээс илүүг чадахгүй би чадлаараа хичээж байна.. тэр дандаа л намайг буруутгадаг би тэгээд түүн шиг байх ёстой юм байхдаа.. би бол өөрийн гэсэн бодолтой бие хүн гэдгийг яагаад ойлгодоггүй юм бэ.. ер нь байхгүй бол би, би л..??
Угтаа бол Үндэсгүй Мод, Модноос ургаагүй Навч гэж юусан билээ, НЭГ л юмдаа..

/маргаангүй амьдрал, маргаангүй харилцаа гэдэг давсгүй хоол гэсэн үг байх.. зүгээр л түүний оронд өөрийгөө тавиад үзвэл, давсаа хэтрүүлэлгүй амтлаад асуудалаа шийдэж чадвал амьдрал яасан сайхан.. "Битгий хувиа хичээ, нар чамтай чамгүй мандана" гэдэг байхаа..
нээрээ л тэвчээд үлдчихмээр юм хорвоод яасан их .. /

No comments:

Post a Comment