Wednesday, May 4, 2011

Баярлалаа салхи минь.. энэ өдрүүд ийм гоё..

сайхан байна цас хаялаад л.. өмнө нь цас ороход
цонхны цаана цас хаялана
яг урд минь алхамын төдий
тийм ойр..
цонхны цаана цас хаялана
яг алсын од шиг хүрэмгүй
тийм хол.. -ингэж бодож байсан бол одоо

ийм гоё өдрүүд авчирч байгаадаа
цас бүжиглэж байна баяртайгаар..

..энэ өдрүүд амттай байгаад
эргээд харамсах зүйлгүйд
ээж минь намайг үнсэж байгаад
энэ амьдралын эд эс бүрт
ингэтлээ их дурлажээ би.. -гэж бодож байдаг.. өдөр бүр их сонин байх юм.. маргааш гэж ямар өдөр ирэх бол гэж бодохоор л гайхалтай сайхан учир нь юу болохыг хэн ч мэдэхгүй.. зүгээр л энгийн тэгээд их аз жаргалтай байхад надад энэ цас ингэж их туслана гэж бодсонгүй шүү.. салхи эхлээд бороог авчирсан, их баярласан би, тэгээд л цасыг илгээсэн байх ахиад өөрлүү нь хараад инээмсэглэг гээд .. цас дууссан ч би чамруу хараад инээмсэглэсээр байх болно салхи минь.. мод нахиалах болохоор.. ингээд л бүгд сайхан байгаа юм даа..

No comments:

Post a Comment