Friday, July 16, 2010

/хэтэрхий ерөнхий байж болох гэхдээ хэтэрхий сайхан үгс дээ минийхээр бол, ямар ч сөрөг тал байхгүй, байлгах ч үгүй/

АЗ ЖАРГАЛ- энэ үгний үнэ цэнийг яг одоо болж байгаа бүхэн л нотолдог өнгөрсөнд үлдсэн бүхэн хэдий сайхан ч дурсамж, ирээдүйд биелэх мөрөөдөл байхгүй болохоор бүр ч худал мэт. яг одоо надад байгаа бүхэн маань тэр чигтээ аз жаргал...
ХАЙР- хайр дурлал гэхээр хуурамч юм шиг санагдаад харин зүгээр л "хайр" гэхээр илүү нандин юм шиг. нандин гэдэг үгийн хамгийн дөхөж очих илэрхийлэл нь хайр байх эсвэл хайрыг илэрхийлэхэд "нандин" гэдэг үг илүү тохиромжтой байж болох. энэ намайг өөрийгөө танихгүй болтол маань өөрчилж чаддаг ганц зүйл...
ЦАГ ХУГАЦАА- хэн буцааж чадах юм бэ? аймшигтай эсвэл гайхамшигтай юмдаа. их хүчтэй юм шиг санагддагийн...
МӨРӨӨДӨЛ- энэ үг залуу насны хамгийн сайхан чимэг гэж боддогийн. бас эцэс төгсгөлгүй их мөрөөдөгч түүний сүүдэр нь л юм шиг энэ үг. мөрөөдөл чинь биелэх тэр мөчид над дээр ирээрэй найз минь хамтдаа шинээр мөрөөдөе...
НАЙЗ НӨХӨД-намайг тосож авах эсвэл түлхэж хаях хүмүүс олон байх гэхдээ тэд бол харин намайг түшиж дэмжих хүмүүс итгэл л гэсэн үг. тэд миний амьдрах итгэлийг улам бүр бадраадаг...
ГЭР БҮЛ-намайг хүн алж хулгай хийсэн ч бид нэг тал. /гэхдээ тийм зүйл болохгүй/ байж болох бүх аз жаргал, амар тайван, сайн сайханыг тэдэндээ өгмөөр байдаг юм. гэр бүл гэдэг тэр чигтээ өгөх ухааныг сургадаг ч байж болох...
ДУУ ХӨГЖИМ-дарарарадаа би чихгүй байсан бол яанаадаа, хамгийн эхний ээлжинд хамгийн сайн хань болох эддээ, бас амьдралыг гоё өнгөөр харахад хамгийн их түлхэц болдог ч байж магадгүй. ер нь л гайхамшиг...
/амьдрал сайхан бүр дэндүү гоё. яг одоо надад байгаа бүхэн маань намайг аз жаргалтай нэгэн болгодог өөр юу хэрэгтэй гэж сайхаан сайхаан :) /

1 comment:

  1. neeeren yu heregtei gej te?
    Deer ni 1 ym helehed ene bvhendee setgel hanaj yaagaad ch bolku.Hvseh ym bhgvi gej vhehiinhe umnu l helwel zvgeer ym shig.Tegwel hvn haralgan bolno shd.Bidend tsag bna nas bna hiih bvteeh,tanih ym eeeemer ih bna. Mamma mia medehgvi chadahgvi ym yaaasan ih bnaa gej bodohoor dotor har ym daraad......
    Tgd yur ni haraad bhaar az jargaliin todorhoilolt hvn bvrees shaltgaalaad uur uur bhiin te.Huwi hvn yug az jargal gej vzehehees.....
    Nziinhaar ni bol bas l tes OOr sanaa garahaar...kkk

    Bayrlalaa olon saihan ym boduulsan bichleg hiij bidenteige huwaaltsaj bgaad.....

    ReplyDelete